Νέα της ΑΕΚ και σχόλια με το δέκατο τέταρτο μάτι, το κεμπάρικο κι όχι το τρίτο το πονηρό

ΑΕΚ ΓΕΡΑ ΤΟΝ ΑΪΤΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ

ΑΕΚ ΓΕΡΑ    ΤΟΝ ΑΪΤΟ ΝΑ ΠΑΜΕ     ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ
ENAΣ ΙΣΤΙΟΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΕΚ

Επισκέπτες

on line

Εκδήλωση συνδέσμου της ΑΕΚ

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Ή λέγε τι σιγής κρείτον ή σιγήν έχε

Η 20η Απριλίου 2005 είναι μια ιδιαίτερη μέρα για μένα.
Εκείνη την ημέρα αφού έγινε τις πρωινές ώρες ένας μικρός αλλά αισθητός σεισμός στο νοσοκομείο,στη συνέχεια προς το απογευματάκι,γεννήθηκε η κόρη μου.
Θα μου πείτε εντάξει και τι έγινε?
Έγινε και κάτι άλλο όμως στο χώρο της ΑΕΚ.
Παίζαμε ματς κυπέλλου με τον ΟΣΦΠ στο ΟΑΚΑ.
Χάσαμε 0-1,αλλά αυτό που δε θα σβήσει ποτέ από τη μνήμη μου κι έγινε ανήμερα της γέννησης της κόρης μου,είναι το γεγονός πως είχαμε πέντε δοκάρια!!!
Ακολουθήσαμε κατά γράμμα τις εντολές του ύμνου μας:
"Σουτάρετε και σπάστε τα δοκάρια".
Εν τω μεταξύ κατά το τοκετό κι ενώ είχα μαζί μου στο νοσοκομείο ραδιοφωνάκι,δε βόλευε να το ανοίξω.
Είχα όμως τον ΑΕΚτζή μπατζανάκη μου και με ενημέρωνε συνεχώς τηλεφωνικά.
Δε πίστευα αυτά που μου έλεγε για τα δοκάρια.
Από τη μια η αγωνία για τη γέννα κι από την άλλη δε μπορούσαμε να ισοφαρίσουμε.
Μεγάλο βάσανο.
Αξέχαστη εμπειρία και όσο ζω θα τη θυμάμαι.
Σήμερα μετά από πέντε χρόνια αποκάλυψα στη κόρη μου το γεγονός αυτό.
Δε κατάλαβε και πολλά, αλλά δε πειράζει.
Θα καταλάβει στη συνέχεια.

Έπεσε πάρα πολύ δουλειά αυτό το καιρό και δεν προλάβαινα να παρακολουθώ τις εξελίξεις στην ομάδα μας.
Σήμερα είμαι χαλαρός.
Καταρχήν το Σάββατο έμαθα ότι θα γίνει συλλαλητήριο στο Νίκος Γκούμας.
Ξεκαθαρίζω ότι δεν ήμουνα υπέρ του,παρόλο που υπέγραφαν σύνδεσμοι που ασπάζομαι πολλές θέσεις τους και συμπλέω γενικά μαζί τους,αλλά και πρωταγωνίστησαν παλαίμαχοι αγαπημένοι ποδοσφαιριστές μας.
Η θέση μου είναι ξεκάθαρη.
Πώς να απαιτήσουμε να φύγουν οι μέτοχοι,από τη στιγμή που δεν υπάρχει εναλλακτική λύση?
Να είχαμε κάτι από πίσω,ένα σχετικό υπόβαθρο ή έναν άμεσα ενδιαφερόμενο,να έλεγα εντάξει.
Αλλά από τη στιγμή που δεν υπάρχει καμιά φανερή λύση,δε νομίζω ότι ήταν καλή ιδέα.
Για τον προπονητή μας δε πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος στην Ελλάδα που να υποστηρίζει ότι δεν είναι καλός προπονητής(η ουσία της υπόθεσης),οπότε δε θεωρώ ότι ο λόγος της κινητοποίησης ήταν υπέρ του.
Ένας Μπάγεβιτς δε χρειάζεται καμιά τέτοια βοήθεια.
Μπορεί και μόνος του.
Κανένας δε μπορεί να τον κουνήσει από πουθενά,εκτός κι αν αποφασίσει να φύγει μόνος του κι εφόσον όμως έχει ήδη εκπαιδεύσει τον αντικαταστάτη του.
Μια που το έφερε η κουβέντα πολύ κακώς που δε κάθεται ο Νίκος Κωστένογλου δίπλα στον Ντούσαν.
Θα ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να "ψηθεί" ο Νίκος.
Και οι ευκαιρίες στη ζωή μας δεν είναι πολλές.
Κι αυτές οι λίγες είναι σαν τα τρένα.
Όποιος προλάβει θα πηδήξει πάνω τους.

Θεωρώ επίσης αστείο το γεγονός να διαμαρτυρηθούμε για τον ταλαντούχο Σκόκο,από τη στιγμή που προσωπικά δε τον θέλω στην ομάδα,αφού τον θεωρώ αρχιβαδιστή και βάρος για την υπόλοιπη ομάδα και την ιστορία μας.
Φυσικά δε συμφωνώ με τις αποδοκιμασίες εναντίον του.
Άλλο δε μου κάνει κι άλλο δεν τον σέβομαι.
Τον σέβομαι σαν παίχτη της ομάδας μας (όπως όλους),ασχέτως αν αυτός μας έχει γραμμένους.
Δε γίνεται όμως να είμαστε όλοι ίδιοι.
Ας μην επαναληφθεί σας παρακαλώ πολύ.
Έχουμε επιδείξει άψογη συμπεριφορά κατά το παρελθόν.
Ας το αποδείξουμε ξανά ότι η καφρίλα είναι άγνωστη ιδιότητα για μας.
Μπορούμε.

Κάτι ακόμα που οφείλω να σημειώσω.
Πρώτη φορά δεν είδα παιχνίδι της ΑΕΚ για φέτος.
Είτε από γήπεδο,είτε τηλεοπτικά.
Ήμουνα εκδρομή στην Ήπειρο,διότι δεν ήθελα να δω την ομάδα.
Προτίμησα να πάω με την οικογένειά μου βόλτα ,παρά να δω την ΑΕΚ!!!
Μεταλλάχτηκα μάλλον.
Κάτι - απροσδιόριστο - δε μου καθόταν καλά.
Κακό προαίσθημα.
Στο τέλος όμως δεν άντεξα κι έβαλα το ράδιο να ακούω.
Προτίμησα τουλάχιστον να επιστρέφω την ώρα του αγώνα και να τον ακούω.
Άκουγα την ΈΡΑ ΣΠΟΡ και τον Μιλτιάδη Παναγιωτόπουλο συν τοις άλλοις από το ΟΑΚΑ.
Άκουσα τα γκολ,τις ευκαιρίες,στα επεισόδια όμως σάστισα.
Απλώς αυτό.
Δε μου άρεσε,όπως δε μου αρέσει η οποιαδήποτε μορφή βίας,ιδιαίτερα όταν είναι χωρίς αιτία.
Τέλος πάντων να μη σας ζαλίζω καταλαβαίνετε ότι δε μπορώ να έχω άποψη για ένα ματς που δεν είδα.
Μη γίνω σαν τον Ψυχάρη και το Βήμα,που έγραψε ότι ο Ερντογάν ήταν στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης κι αυτός δεν είχε μπει καν στο αεροπλάνο για Ελλάδα!!!
Όχι ότι είμαι επαγγελματική πένα και θα μου μειωθεί ο μισθός ή θα απολυθώ από κάποιο έντυπο που δεν εργάζομαι,αλλά από σεβασμό και μόνο σε όσους με διαβάζετε.
Δε λέει να δουλευόμαστε μεταξύ μας.
Η ειλικρίνεια είναι το καλύτερο όπλο σε μια κρίση και η ΑΕΚ τη βιώνει παρατεταμένα ως το μεδούλι της.
Πριν οποιαδήποτε άλλη σκέψη,πρώτα από όλα με αλήθειες κι όχι χαλασμένα τηλέφωνα, ασυναρτησίες και ψέμματα του κερατά,να αναδειχτούν τα πραγματικά προβλήματα, ώστε να επιλυθούν.
Μου θυμίζει λίγο η κατάσταση στην ομάδα μας, κάποιες οικογένειες που δε φανερώνουν τα άρρωστα παιδιά τους στη κοινωνία φοβούμενοι τη λογοκρισία και το κακόψυχο κουτσομπολιό.
Με αποτέλεσμα το πρόβλημα να παραμένει και να διογκώνεται δίχως βοήθεια, εις βάρος φυσικά των ίδιων των άρρωστων παιδιών.
Κουβέντες ειλικρινείς και σταράτες χρειάζεται η ΑΕΚ εδώ που έχει φτάσει,αλλά και συνεχώς.
Ένα ψέμα ξελασπώνει κάποιο γεγονός μια δυο φορές,αλλά δε θεραπεύει.
Το αντίθετο μάλιστα.
Διογκώνει το πρόβλημα.
Κι όταν όμως κάποιος δεν έχει να πει καμιά αλήθεια και μόνο αλήθεια που να βοηθήσει, καλύτερα να σιωπήσει και να ακούσει.
Όπως λέει κι ο Αισχύλος:
"Ή λέγε τι σιγής κρείτον ή σιγήν έχε".
Που σημαίνει:
Ή να λες κάτι καλύτερο της σιωπής ή να σωπαίνεις.

2 σχόλια:

  1. Κατ' αρχήν να χαίρεσαι την κοράκλα σου. Καιρός να αρχίσεις σιγά-σιγά να την προετοιμάζεις. Σκέψου ότι η δικιά μου με ακολουθεί ήδη στο γήπεδο εδώ και μια δεκαετία για να πάρεις θάρρος :-)
    Εκείνο το ματς με τα δοκάρια μας σημάδεψε όλους.
    Συνήθως απαντώ σε σχόλια για να εκφράσω τις διαφωνίες μου. Εδώ παραδόξως συντάσσομαι με τις περισσότερες από τις απόψεις σου. Από την αναγκαιότητα παραμονής του Μπάγιεβιτς, το λάθος να μη κάθεται δίπλα του ο Κωστένογλου στον πάγκο, την κακή γνώμη που έχω κι εγώ για την ποδοσφαιρική αξία του Σκόκο και την ακόμα χειρότερη για τον χαρακτήρα του, αλλά και για την απέχθειά μου στις αποδοκιμασίες προς το πρόσωπό του όπως και προς το πρόσωπο οποιουδήποτε άλλο φοράει τη φανέλα με τον δικέφαλο στο στήθος. Θεωρώ επίσης άκαιρο το συλλαλητήριο που έγινε αν και εξέφρασε μια δυναμική και ήταν πέρα για πέρα ειρηνικό.
    Εκεί που είμαι κάπως μπερδεμένος είναι με τα διοικητικά. Δυστυχώς όμως δεν έχουμε την πολυτέλεια να διαλέξουμε και αναγκαζόμαστε να συμβιβαστούμε με τη σημερινή κατάσταση που όμως περιλαμβάνει μεγάλες δόσεις απαξίωσης και έλειψης σεβασμού στην ιστορία της ομάδας.
    Τέλος, το μεγάλο πρόβλημα πιστεύω είναι αυτό που εντοπίζεις και έχει να κάνει με το κρύψιμο του κεφαλιού στην άμμο αλλά στρουθοκάμηλος. Πρέπει να βγουν όλα στη φόρα, να υπάρξει ειλικρίνεια, να εντοπιστεί και το παραμικρό σημείο κακοήθειας και να ακολουθήσει χειρουργική επέμβαση για να αφαιρεθεί. Μόνο έτσι ίσως να έχουμε κάποια ελπίδα να ξαναβρούμε το δρόμο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εμένα αν κάτι δε μου αρέσει να ασχολούμαι είναι τα διοικητικά.
    Το απεχθάνομαι αυτό το κομμάτι.
    Έχω δυο γιους για να με ακολουθούν στο γήπεδο.
    Η κόρη μου δε νομίζω ότι θα μας ακολουθεί.
    Τη δική σου κόρη, της αρέσει το ποδόσφαιρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χώρες επισκεπτών(Από 26/8/2010):

free counters

Ροή επισκεπτών