Νέα της ΑΕΚ και σχόλια με το δέκατο τέταρτο μάτι, το κεμπάρικο κι όχι το τρίτο το πονηρό

ΑΕΚ ΓΕΡΑ ΤΟΝ ΑΪΤΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ

ΑΕΚ ΓΕΡΑ    ΤΟΝ ΑΪΤΟ ΝΑ ΠΑΜΕ     ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ
ENAΣ ΙΣΤΙΟΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΕΚ

Επισκέπτες

on line

Εκδήλωση συνδέσμου της ΑΕΚ

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Το γινάτι μάτι βγάζει...

Άρχισε μια ακόμα ποδοσφαιρική ΑΕΚτζήδικη χρονιά κι όπως συνεχώς τα τελευταία χρόνια,δεν έχουμε ολοκληρώσει το ρόστερ.
Αυτή η ιστορία με την επικείμενη μεταγραφή του Ντιοπ έχει παρακουράσει και δε ζούμε πια στο προηγούμενο αιώνα για να αγωνιούμε μέχρι που να τον χάσουμε.
Τα τελευταία χρόνια επί προεδρίας Ντέμη είχαμε ξεφύγει από την πεπατημένη της αργοπορίας της ολοκλήρωσης του ρόστερ, με έγκαιρες συμφωνίες ποδοσφαιριστών κι ολοκλήρωση μετακινήσεων πριν ακόμα αρχίσει η προετοιμασία.
Σ' αυτό το κομμάτι ο Ντέμης ήξερε να δουλέψει πάρα πολύ σωστά.
Σε άλλους τομείς έκανε λάθη... αλλά από αμάθεια κι απειρία κι όχι από δόλο ή αδιαφορία,όπως ακούω κατά καιρούς.
Με στεναχώρησε το γεγονός του παραγκωνισμού του Αλεξόπουλου,αλλά το προπονητικό τιμ αποφασίζει.
Ενδόμυχα πιστεύω στο Γιώργο και είμαι βέβαιος ότι θα κερδίσει τη θέση του στην ομάδα με το σπαθί του.
Απλώς χρειάζεται υπομονή κι όχι να καταστρέφουμε την περιουσία της ομάδας μας.
Δε θα κερδίσει κανείς κάτι με τη βία.
Ίσα ίσα θα ανοιχτούν νέες πληγές και μέτωπα,που τελευταία είχαν κάπως επουλωθεί.
Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και σκέψη, πριν κάνει κανείς οτιδήποτε που μπορεί να αποβεί καταστροφικό για την ομάδα μας.

Τα εισιτήρια διαρκείας δε ξέρω πως πάνε.
Σίγουρα αναμένεται να είναι - κακώς - πεσμένα.
Ο μόνος λόγος που μπορώ να βρω για την μη ανανέωση των καρτών διαρκείας,είναι καθαρά οικονομικός.
Το καταλαβαίνω,το ασπάζομαι και δεν έχω να προσάψω τίποτα σε κανέναν.
Όταν δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα,θεωρώ ότι είναι άτοπο να γίνεται σαμποτάζ σε αυτό που αγαπάς.
Η ΑΕΚ δεν είναι πρόσωπα.
Αυτοί που διοικούν,αυτοί που αγωνίζονται σήμερα είναι αύριο δεν είναι.
Η ομάδα θα μείνει,αλλά πώς να επιβιώσει σε βάθος χρόνου όταν δε την στηρίζουμε οι οπαδοί της?
Για ένα γινάτι?
Το γινάτι μάτι βγάζει...
Δε ξέρω, αλλά μου φαίνεται οξύμωρο από τη μια να αγαπάς κάτι κι από την άλλη να μη το στηρίζεις,ιδιαίτερα στα δύσκολα.
Οι μη οικονομικού τύπου,δεν είναι δικαιολογίες με υπόσταση.
Αφού μπορώ φέτος οικονομικά,θα ενισχύσω την ομάδα μου αγοράζοντας πάλι διαρκείας.
Το κάνω για μένα,την ΑΕΚ και την εκατέρωθεν αγάπη που δίνουμε και εισπράττουμε μεταξύ μας και για κανέναν άλλον.
Ο καθένας ας πράξει κατά το δοκούν,δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα αφού στη τελική όλοι ΑΕΚ είμαστε,αυτό μετράει πιο πολύ από όλα και πρέπει να το εμπεδώσουμε.

Υ.Γ.
Δεν είδα με καλό μάτι την ανάθεση της Εθνικής μας ομάδας στον κύριο Σάντος,αφενός διότι δεν έπρεπε να τελειώσουν με το τρόπο που τελείωναν όλο αυτό το καιρό τον Otto Rehhagel κι αφετέρου η Εθνική μας ομάδα χρειάζεται έναν ικανότερο προπονητή από τον χερ Όττο κι όχι μικρότερης εμβέλειας σαν τον κύριο Σάντος.
Εμείς ξέρουμε καλά ποιος είναι ο κύριος Σάντος και τι μπορεί να κάνει...
Τουλάχιστον εγώ είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δε μπορεί να μεταδώσει τη νοοτροπία του νικητή στους ποδοσφαιριστές με το τρόπο που τη μετέδιδε αμεσότατα ο Ρεχάγκελ.
Έχει το τρόπο του ο Σάντος,είναι καλός προπονητής,αλλά γεννημένος να δημιουργεί ομάδες από το πουθενά και να βγαίνει πάντα δεύτερος κι αυτό θα του στοιχίσει στην Εθνική μας ομάδα,όπου θα έχει συνεχώς αντίπαλο τη σύγκριση με τα μεγάλα κατορθώματα του Ρεχάγκελ.
Αυτή είναι η γνώμη μου κι ας μην είναι σωστή για σας.
Θα τα φανερώσει όλα το μέλλον...

7 σχόλια:

  1. Το ότι θα συκρίνεται με τα κατορθώματα του Όθωνα είναι γεγονός και δυστυχώς για αυτόν ίσως του προσφέρει μεγάλη πίεση.

    Υπάρχουν και θετικά όμως από την πρόσληψή του. Θα έχουμε χρόνο για να πούμε.

    Την επιλογή Σάντος την στηρίζω πάντως μέχρι ο Πορτογάλος να μου αποδείξει το αντίθετο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ θα στηρίξω τον Σάντος,διότι το χρειάζεται και το αξίζει.
    Έχει πολλά θετικά,αλλά έχει ταβάνι...
    Κάτι που δεν έχει ο Ρεχάγκελ,σύμφωνα πάντα με το βιογραφικό τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αδερφέ, διαφωνώ με την τοποθέτηση σου για την αγορά διαρκείας εκεί που δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα. Είμαι πελάτης και κρίνω. Δεν είμαι το κορόϊδο του Παπά ή το τούβλο του κοντού με το σπίτι με τα 18 μπάνια.
    Τώρα αν ο Σάντος μας βγάλει δεύτερους, επιτυχία θα είναι αν ξεφύγουμε απο τον πάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το θέμα είναι να μας βγάζει δεύτερους ανάμεσα σε μεγάλες ομάδες.
    Κανένα πρόβλημα,όλοι μαζί του.
    Μόνο να μη χάνουμε συνεχώς για μια θέση παραπάνω, το τρένο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαν πελάτης steven συμφωνώ κάνεις ότι θέλεις.
    Αλλά έλα ντε που την ΑΕΚ, ποτέ δε μπορώ να τη δω έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aγαπητέ πρέπει να την δούμε σαν πελάτες, διότι δεν είναι ερασιτεχνική πια. Στη "μάνα", όσο και να διαφωνώ με τον ΔΧ, την συνδρομή την καταβάλω κανονικά. Στην ΠΑΕ ΜΑΣ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ. ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και καλά φίλε μου,πες ότι κάνουμε μποϋκοτάζ και φεύγουν οι νυν μέτοχοι.
    Τι έχουμε για μετά?
    Πρωτοδικείο με διοίκηση χχ?
    Όχι δε θα πάρω.
    Καλύτερα έτσι όπως είμαστε.
    Steven σε διαβάζω και τα λέμε πολύ καιρό τώρα.
    Έχεις εντρυφήσει στα διοικητικά σε αντίθεση με μένα που δε μπορώ να πω ότι με ενδιαφέρουν και τόσο.
    Μου αρέσει το ποδόσφαιρο,ιδίως το καλό και δε το βλέπω από την ΑΕΚ εδώ και πολλά χρόνια,αλλά και γενικότερα στον ποδοσφαιριοκό κόσμο.
    Αυτό με λυπεί.
    Και με στεναχωρεί πιο πολύ το γεγονός ότι δε μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό.

    Αν αποφασίσουμε όλοι οι ΑΕΚτζήδες να μποϋκοτάρουμε τη διοίκηση επειδή έχουμε εναλλακτική λύση με την οποία συμφωνώ,ναι να μην αγοράσω συνειδητά.
    Εφόσον όμως δεν υπάρχει κάτι στον ορίζοντα,δε θέλω νέες διοικητικές περιπέτειες κι αναταραχές.
    Ούτε θα σηκώσω πρώτος το λίθο εναντίον τους.
    Είμαι από τους ανθρώπους που έστω κι αν μείνω μόνος,θα υποστηρίζω αυτά που αγαπώ και πιστεύω.
    Τα ιδανικά μου.
    Την ομάδα μου τη θεωρώ κομμάτι του εαυτού μου και δε μπορώ να την αισθανθώ σαν πελάτης.
    Μου είναι αδιανόητο κάτι τέτοιο.
    Η ψυχρή λογική λέει το αντίθετο,αλλά αν το κάνω ποτέ,θα πάψω να είμαι ΑΕΚ.
    Όλα ισοπεδώθηκαν στην εποχή μας από το χρήμα κι όσα δεν ισοπεδώθηκαν τα παίρνει η μπόρα κι αυτά,ας έχω και κάτι προσωπικό αναλλοίωτο.
    Όπως παίρνω διαρκείας στο μπάσκετ ή στο βόλεϋ από αγνή αγάπη,έτσι παίρνω και στο ποδόσφαιρο.
    Καλά κάνεις που είσαι μέλος στην ερασιτεχνική και φυσικά που πληρώνεις.
    Διάβασα στο μπλοκ σου για τα μη τακτοποιημένα οικονομικώς μέλη,αλλά δε τρελάθηκα.
    Στην Ελλάδα ζούμε.
    Έτσι γίνεται και η κουτσή Μαρία μέλος.
    Δεν είναι μομφή εναντίον του χχ αυτό.
    Απλώς μπορεί να τους διαγράψει όλους αυτούς τους ανενεργούς και ίσως τότε αν με δεχτούν θα γίνω κι εγώ μέλος της.
    Πιστεύεις ότι υπάρχει διάδοχη κατάσταση πέρα από αυτή του πρωτοδικείου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χώρες επισκεπτών(Από 26/8/2010):

free counters

Ροή επισκεπτών