Νέα της ΑΕΚ και σχόλια με το δέκατο τέταρτο μάτι, το κεμπάρικο κι όχι το τρίτο το πονηρό

ΑΕΚ ΓΕΡΑ ΤΟΝ ΑΪΤΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ

ΑΕΚ ΓΕΡΑ    ΤΟΝ ΑΪΤΟ ΝΑ ΠΑΜΕ     ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ
ENAΣ ΙΣΤΙΟΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΕΚ

Επισκέπτες

on line

Εκδήλωση συνδέσμου της ΑΕΚ

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Όχι στο ρατσισμό

Πάμε στη Κομοτηνή και θα πάμε μισή ομάδα.
Πολλές απουσίες από τραυματισμούς και κάρτες.
Ανέβηκε και ψυχολογικά ο αντίπαλος και συμπαθής Πανθρακικός και δε θα έχουμε καθόλου εύκολη αποστολή.
Θέλω να πιστεύω ότι θα κερδίσουμε,αλλά δε περιμένω να κερδίσουμε με τη φανέλα κι εύκολα.
Ο Πανθρακικός σας είχα ξαναγράψει πως μου είναι συμπαθής,επειδή δε ξέρω το όνομα του προέδρου του και εξακολουθώ να μη το ξέρω,άρα συνεχίζω να το συμπαθώ,δια της λογικής Α=Β,Β=Γ άρα Α=Γ.
Δεν εννοώ ότι δε μπορώ να το μάθω,απλώς λέω ότι δεν ακούγεται.
Το εντελώς αντίθετο με μας.
Να μην τα επαναλαμβάνω και κουράζομαι πρώτα εγώ και μετά εσείς.
Απλώς εκφράζω την πίστη μου,πως κάποια μέρα όλα θα τελειώσουν θετικά κι οριστικά.
Όσο θυμάμαι το ματς του πρώτου γύρου,το επικίνδυνο για καρδιακούς 3-2 υπέρ μας,τόσο χτυπάω το κεφάλι μου να καταλάβω,γιατί αυτή η ομάδα δε κατάφερε να κάνει νίκες σε προηγούμενα παιχνίδια.
Δεν ήταν καθόλου κακή.
Ούτε σε ματς με άλλες ομάδες.
Ατυχία μόνο δε νομίζω,διότι ήταν πολλές και συνεχόμενες οι ήττες.
Δε ξέρω τι να υποθέσω!
Δεν ξέρω κι από σενάρια τύπου παράγκας & ΣΙΑ,άρα δε μπορώ να έχω γνώμη για μυστικές και ανυπόστατες συμφωνίες αποδεκατισμού του Πανθρακικού.
Δε σχολίασα όλες αυτές τις μέρες τον Τζιμπούρ για τις δηλώσεις του,σε δημοσιογράφο της πατρίδας του.
Ένα έχω να πω:
"Τον αράπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς".
Το "αράπης" μεταφορικά φυσικά κι όχι κυριολεκτικά.
Εξάλλου μελαψός είναι ο Βορειοαφρικανός κι όχι μαύρος.
Μη με περάσετε και για ρατσιστή.
Δεν είμαι ούτε κατά διάνοια.
Το αντίθετο και τον καταδικάζω συνεχώς στη ζωή μου.
Παρακάμπτω για λίγο τις αρχικές μου θέσεις,
θέλοντας να ευχηθώ έστω και καθυστερημένα στο κύριο Μηνά Γκέκο εκ Κωνσταντινουπόλεως,καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας.
ΑΕΚτζής ο άνθρωπος,πιστεύω να τα πάει καλά.
Αύριο θα τιμηθεί σε χορό του συνδέσμου ΑΕΚ Κατερίνης,ένας πρώην αγαπημένος μας προπονητής στο μπάσκετ,ο Κώστας Φλεβαράκης.
Παρεμπιπτόντως θα βραβευτεί από το ίδιο δυναμικό κλαμπ κι ο Βασίλης Τσιάρτας συν τοις άλλοις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Χώρες επισκεπτών(Από 26/8/2010):

free counters

Ροή επισκεπτών