Νέα της ΑΕΚ και σχόλια με το δέκατο τέταρτο μάτι, το κεμπάρικο κι όχι το τρίτο το πονηρό

ΑΕΚ ΓΕΡΑ ΤΟΝ ΑΪΤΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ

ΑΕΚ ΓΕΡΑ    ΤΟΝ ΑΪΤΟ ΝΑ ΠΑΜΕ     ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ
ENAΣ ΙΣΤΙΟΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΕΚ

Επισκέπτες

on line

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Εκδήλωση συνδέσμου της ΑΕΚ

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Ταρίφα.....35 ευρώ

Σε κάποιο φόρουμ οπαδών κάποιος ιντερνετικός γνώριμος,μου είπε ότι εκμεταλλεύομαι την εμπορικότητα της ΑΕΚ για το μπλοκ μου.
Σίγουρα είναι μεγάλο μέγεθος η ΑΕΚ και πουλάει.
Σε μένα όμως τι οικονομικά οφέλη να αποφέρει?
Από που?
Από διαφημίσεις,από τι?
Δεν έβαλα και δε θα βάλω,διότι το μπλοκ το συντηρώ από χόμπι κι αγάπη προς την ομάδα μου και μόνο.
Δε πέρασε ποτέ από το μυαλό μου η προοπτική να βγάλω χρήματα από το παιδί μου(το μπλοκ μου).
Σα παιδί μου το αισθάνομαι,επειδή το δημιούργησα από το μηδέν και το μεγαλώνω.
Αν ποτέ αλλάξω ρότα,παρακαλώ πολύ όσοι με διαβάζετε να με φτύσετε κι εννοείται να με διαγράψετε από τις περιηγήσεις του explorer σας.
Έως ότου έχω κάτι να πω,θα το συντηρώ.
Απλό και λιτό μπλοκ,δίχως πολλά εφέ,με πολύ γράψιμο όμως.
Μπορεί να βελτιώσω την αισθητική του κάποια στιγμή που θα έχω πιο πολύ χρόνο.
Επειδή δε ξέρω πως σκέφτεστε οι πιο πολλοί για το μπλοκ,σας λέω πως γράφω μόνο τι αισθάνομαι κι αντιλαμβάνομαι γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.
Οι δικές μου σκέψεις δε σημαίνει ότι είναι και σωστές.
Πιστεύω πως με τιμάτε πάρα πολλοί με τις επισκέψεις σας και δε το κρύβω,πως ηθικά με ικανοποιεί κι αυτό μου φτάνει.
Πολλοί με ξέρετε,με γνωρίζετε,είστε γνωστοί,φίλοι,αδέρφια μου,τα λέμε δια ζώσης και σας παίρνει να με ταρακουνήσετε όταν ξεφεύγω.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας.
Συνεχίζω και προχωρώ στο παρασύνθημα.
Χθες έγραψα την άποψή μου για τον Τάκη Κανελλόπουλο.
Στη τσέπη κανενός δε μπορούμε να μπούμε κι ούτε θέλουμε.
Αλλά σήμερα μετά το πρώτο ξάφνιασμα,δείχνουν όλα να ξαναπαίρνουν το συνηθισμένο για την ΑΕΚ μας δύσκολο δρόμο τους,όσπου κάποιος άλλος βγει και "δωρίσει" κι αυτός.
Οι μετοχές πρώτον και κύριον δεν είναι αποδοτικές.
Ζημιωμένη είναι η ΠΑΕ ΑΕΚ οικονομικά.
Αποποιείται μήπως των ευθυνών του ο κύριος Κανελλόπουλος και πασάρει το καυτό φορτίο?
Δε θέλω να το πιστέψω,μα φοβάμαι πως αυτό κάνει.
Έκανε τη χειρότερη επιλογή αυτή τη χρονική περίοδο.
Θα ήταν μια εντυπωσιακή κίνηση,αν η ΠΑΕ ΑΕΚ ήταν μια κερδοφόρος εταιρία,είχε μονιασμένο το κόσμο της,είχε πολλά και τακτικά μέλη και της έκανε ένα δώρο από καρδιάς.
Αν θα μου πει κάποιος τα είχε όλα αυτά η ΑΕΚ σιγά μη τις χάριζε ο καθένας τις μετοχές του,που πλήρωσε να τις αποκτήσει!!!
2009 έχουμε κι όχι μεσαίωνα.
Μακάρι όμως οι προθέσεις του να είναι ειλικρινείς κι όχι εκ του πονηρού,όπως τείνουν να εμφανίζονται έως τώρα.
Για κάποιους τώρα το ποιήμα με τα 35 ευρώ συνδρομή που χρειάζεται η ερασιτεχνική ΑΕΚ για να διώξεις τον κύριο Χατζηχρήστο,το έμαθαν από έξω κι ανακατωτά.
Στο σχολείο σα μαθητές ίσως να μη τα ήξεραν και τόσο καλά τα μαθήματά τους.
Τα 35 ευρώ είναι προσφορά ή το κασέ του Χατζηχρήστου?
Διότι όπως το θέτετε,για τιμή συναλλαγής και μαύρη αγοροπωλησία μοιάζει.
Παιδιά κακά τα ψέμματα,το γυαλί με το κύριο Χατζηχρήστο ράγισε εδώ και πολλά χρόνια και δε κολλάει ούτε με 35 ευρώ,ούτε με 5,για να σας το πω πιο λιανά.
Δεν είναι θέμα χρημάτων,αλλά εμπιστοσύνης.
Λίγοι πια τον εμπιστεύονται για τις προθέσεις του,τα κατά κόσμο επονομαζόμενα τσιράκια του.
Δεν είναι ατυχής ο χαραχτηρισμός τσιράκι.
Φανερώνει μαθητευόμενο,άβουλο και δίχως πρωτοβουλίες βοηθό και μόνο.
Κάποιος πάλι θα πει και σωστά,πως άλλο Χατζηχρήστος,άλλο ερασιτεχνική ΑΕΚ.
Η πραγματικότητα όμως δείχνει ταύτιση ερασιτεχνικής ΑΕΚ και Χατζηχρήστου.
Όπως ταυτίζει ΠΑΕ ΑΕΚ και νυν μετόχους,όπως ταύτιζε πριν λίγα χρόνια Μάκη Ψωμιάδη και ΠΑΕ ΑΕΚ,όπως πιο παλιά ΠΑΕ ΑΕΚ και ENIC ή Τροχανά και πάει λέγοντας.
Άρα αλλιώς πρέπει να κινηθούν οι έχοντες την εξουσία για υλοποίηση των σπουδαίων,αλλά ουτοπικών για την ώρα θέσεων του κύριου Κανελλόπουλου.
Σας ευχαριστώ για την υπομονή.

1 σχόλιο:

  1. Θέλω να σου πω ότι συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις, δεν μπορούσε να υπάρξει χειρότερη επιλογή από αυτή, έχουμε να κάνουμε με έναν άνθρωπο που εκδικείται την ομάδα τον Ντέμη, τον Νοτιά, και ότι άλλο έχει σχέση με την ΑΕΚ.
    Θα μου πεί βέβαια κάποιος για ποιόν λόγο να το κάνει αυτό, ο λόγος είναι ότι έχασε αρκετά λεφτά αλλά όχι όμως από την αγορά των μετοχών, αλλά από την αγορά τεράστιας έκτασης δίπλα από τον ΟΔΔΥ που αγόρασε σε εξευτελιστική τιμή με σκοπό την εκμετάλλευση τους όταν θα γινόταν το γήπεδο της ΑΕΚ εκεί. Το ότι δεν έγινε τελικά το γήπεδο φαίνεται δεν το συγχώρεσε σε κανέναν, και τώρα παίρνει την εκδίκηση του δίνοντας τις μετοχές σε αυτούς που πολεμούσε και θεωρούσε την καταστροφή της ομάδας μέχρι πριν λίγο καιρό μαζί με το κολλητάρι του τον Ντέμη.
    Εκεί κατάντησε ο ηλίθιος για να εκδικηθεί αυτούς που τον έκαναν να χάσει τα λεφτά που πήγε να βγάλει στην πλάτη της ΑΕΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χώρες επισκεπτών(Από 26/8/2010):

free counters

Ροή επισκεπτών